E BOOK IRFAN KHAIRI

7.0 Is Here!
iDevAffiliate 7
Price: $99.99 USD



more information

Sunday, January 17, 2010

Seharian di rumah

Nak tahu apa yang saya buat seharian di rumah? Sila scroll bawah okey,

Saya ni memang suka cemburu...cemburu melihat kejayaan orang lain. Tapi cemburu saya bukan berniat jahat sehingga mahu merosakkan orang lain. Cemburu saya selalunya akan membuatkan saya bertekad untuk melakukan perkara tersebut, sekurang-kurangnya sehingga mampu membuat perkara tersebut dan satu hari nanti bertekad untuk melakukan yang lebih baik.

So...coklat homemade ni cubaan pertama saya. Sebenarnya taklah susah mana nak membuatnya. Yang penting mesti ada minat, ilmu, kerajinan, usaha, tak boleh cepat mengalah dan selalu praktiskan....saya rasa ini adalah antara kunci-kunci yang penting jika kita ingin berjaya.



1 comment:

Fara said...

salam kak.....saya nak tnye skt, mcm mane nak cairkan coklat supaya mnjadi lazat dan manis???