E BOOK IRFAN KHAIRI

7.0 Is Here!
iDevAffiliate 7
Price: $99.99 USD



more information

Saturday, February 27, 2010

Projek fondant dan gumpaste


Pelbagai jenis bunga dan dekorasi












My smiley bee and a bear.....can we call that a bear? hmmm...dono lah.




yang putih tu figurine yang saya buat...dan yang hijau tu si hero saya pulak yang buat. Sibukkk jek. Lepas tu dok sandar2 kan pulak kat orang mama...


Orang putih dan hijau lagi.


mereka lagi....

ok, kali ni saya nak tempekkan gambar2 dekorasi fondant dan gumpaste saya. in case, saya nak buat pulak kelas fondant, dekorasi ni adalah antara yang akan diajar kepada peserta. Slow2 lah kan, saya nak tunggu dulu kelas asas buttercream icing saya...insyaallah kalau tak ada apa-apa hal, pada 21.3.2010. Modul kelas tersebut telah pun dinyatakan dalam label "Kelas Asas Menghias Cupcakes". Kelas ni keutamaan adalah untuk peserta yang tak ada asas langsung dalam menghias cupcakes. saya akan cuba sedaya upaya saya untuk berkongsi pengalaman saya selama ini dalam membuat aktiviti yang sama. saya kagum sungguh dengan perkembangan teknologi semasa kita sekarang ni terutama internet ni. Dengan blog, kita boleh mengiklankan apa sahaja yang kita mahukan. Dulu saya buta IT, tak terfikir pun nak buat blog ni. Rugi betul kalau diingatkan.....sebab dah lama saya berkecimpung dalam dunia bakery ni tapi tak pernah terfikir nak ambik gambar dan membuat blog. Sekarang ni je lah baru ada peluang. tapi apa yang saya lakukan dulu2 tu tak dapat lah dikongsi bersama di sini terutama kek dan roti yang saya buat dulu dan kelas2 bakeri yang saya hadiri. Tak apalah, apa-apa pun....sekarang saya salah seorang yang sudah ada blog sendiri. Harap-harap anda semua sudi menatap hasil tangan saya....

No comments: