E BOOK IRFAN KHAIRI

7.0 Is Here!
iDevAffiliate 7
Price: $99.99 USD



more information

Tuesday, February 12, 2013

Restoran Malika Saba, Ipoh

Restoran Malika Saba ni terletak di Greentown, Ipoh. Betul2di belakang Hotel Syuen Ipoh. Actually ada beberapa  restoran Arab yang saya tahu kat Ipoh ni iaitu Malika Saba, Hydramout dan ada satu lagi di Station 18 (x sure nama). Saya dah cuba kesemua makanan arab ni. Kalau nak rate mana yang lebih sedap...saya ikut susunan

No. 1 : Malika Saba
No. 2 : Hydramout
No. 3 : Station 18.

Chicken Mandy dan Mulawwah cicah dengan Oqda Chicken adalah menu yang paling kami suka kalau pergi restoran ni. Tapi....mereka perlu upgrade servis kot sbb selalu sgt kita kena ulang2 panggil pelayan sebab menu yang dipesan tak sampai2.

Gambar kat atas diambil masa saya dan keluarga pergi ke sana sebab nak celebrate birthday si kecik tu..anak saudara saya yang berumur 1 tahun pada 12.1.2013. Oleh sebab diorang ni tinggal kat Trengganu dan memang susah nak balik tiap2 bulan ke Ipoh, so buat lah belated birthday pada 9 Februari, 2013 yang lepas. Ummi Amsyar ialah adik saya (dalam gambar yang tengah memuncung update instagram tu.)..hehehhe.

1 comment:

atie ishak said...

cissss...sggup letak gambo ni???
tak patut, tak patut!!