E BOOK IRFAN KHAIRI

7.0 Is Here!
iDevAffiliate 7
Price: $99.99 USD



more information

Tuesday, February 19, 2013

REVIEW PEMBACA TENTANG NOVEL USAH MENANGIS SAYANG

Untuk entry kali ni, saya nak kongsikan review pwmbaca novel Usah Menangis Sayang...biasalah kan seperti novel2 yang lain, minat dan interpretasi seseorang adalah berbeza. Ada yang suka, ada yang tak suka. By the way, saya amat2 menghargai setiap review dan komen yang diterima. Komen yang negatif akan saya jadikan sebagai satu cabaran untuk meningkatkan mutu penulisan saya dan memperbaiki kekurangan yang ada. Komen positif membuatkan saya rasa terharu dan akan saya jadikan pemangkin untuk menaikkan semangat saya untuk terus menulis dan mencari idea2 bagi menghasilkan novel yang baik. Saya nak share review2 tersebut dan harapkan penuliisnya mengizinkan.....

Untuk membaca review2 novel UMS, anda hanya perlu klik pada nama2 yang senaraikan di bawah ya dan ia akan bawa anda ke blog2 tersebut.

zetty zainal

arissa

nadhir

nusha

dailylifeana

faratina

1 comment:

Aini Marisha said...

Noorashiken....klik kat nama2 yang saya letakkan bawah post saya tu. Contoh- klik kat nama zetty zainal tu. Nanti anda akan pergi ke blog pembaca novel USM dan review diorang.