E BOOK IRFAN KHAIRI

7.0 Is Here!
iDevAffiliate 7
Price: $99.99 USD



more information

Friday, April 26, 2013

New gadget

Selama ni saya mmg tercari-cari gadget yang memudahkan untuk saya update blog sebab nak on kan laptop selalu memang malas. Saya pernah cuba update dengan blackberry tapi memang susah. Lepas tu beli samsung galaxy tablet sama jugak. Saya nak cuba update tapi susah sangat nak attach gambar. Yang terbaru saya guna samsung notes 2. Best sebab boleh download blogger application dan sangat senang nak update blog. Nak attach gambar sangat cepat dan selalunya x de masalah. I'm so happy dan harap2 tak de la masalah di masa hadapan. Satu lagi saya suka applicaton S Note. Sape2 yg kreatif boleh main2 dengan macam2 application yg menarik, boleh edit gambar dan boleh buat kad yang menarik menggunakam daya kreativiti sendiri. Saya attachkan contoh gambar yg saya buat....saya x la kreatif sangat tapi mmg best la benda2 ni semua.....

No comments: