E BOOK IRFAN KHAIRI

7.0 Is Here!
iDevAffiliate 7
Price: $99.99 USD



more information

Thursday, May 16, 2013

Star Trek Into Darkness

Assalamualaikum

Rasa macam lama pulak tak buat new post. Malam tadi saya dan family pergi tengok wayang cerita Star Trek. This is one of my husband's favourite movie. Kami ni memang kaki wayang. Pantang ada cerita baru mesti tergedik2 nak ke panggung wayang. But its good kan. Spending time with our family.....

Okey, berbalik semula pada cerita Star Trek ni. Thumbs up man....best sangat2. Kami sangat2 puas hati. The "wow" feeling tu always there along the movie. Hahaha.....kalau anda baca komen saya tentang cerita X Men tentu realise the "wow" expression tu kan. Yes...this is what I mean. Filem star trek ni membuatkan kami sentiasa nak tahu...."what happen next". I think semua genre ada dlm movie ni...funny moment ada, action, sad feeling, hate feeling dan macam2 lagi la. This time kehadiran Khan betul2 memberi kesan. Lakonannya sangat bagus. Saya x tahu nama sebenar lelaki ni (malas nak google) tp dia ada berlakon sebagai Sherlock Holmes dalam siri drama SH di Astro. Menyaksikan dia membawa watak yang amat berbeza dari seorang penyiasat yang bijak menyelesaikan kes kepada menjadi seorang pengganas yang amat2 kejam  sangat mengujakan. Bagi saya dia sangat2 hebat dalam lakonannya.......and handsome tooo.

Okeylah....lastly secara ringkasnya saya katakan -go!!! Rugi kalau tak tengok movie ni. Best sangat2.  From 5 star I give *****

Adios......

No comments: