E BOOK IRFAN KHAIRI

7.0 Is Here!
iDevAffiliate 7
Price: $99.99 USD



more information

Tuesday, June 11, 2013

Selamat Hari Jadi Nazrin

Assalamualaikum semua....
Hari ni 12.6.2013....genap umur anak lelaki saya 13 tahun. Rasa sekejap sangat masa berlalu. Bertambahnya usia Nazrin bermaksud bertambah juga usia saya dan suami. Alhamdulillah ALLAH swt memberi saya peluang untuk bergelar seorang ibu bermula pada  tahun 2000.  Masih segar lagi semua kenangan saya semasa saya mula2 tahu bahawa saya pregnant. Memang itu adalah saat yang sangat2 membahagiakan. Setiap hari rasa tak sabar melihat perut kian membesar walaupun bagi sesetengah wanita ia sesuatu yg menakutkan. Selain itu pemeriksaan setiap bulan sangat2 ditunggu sebab waktu tu sajalah kita dapat melihat baby sewaktu doktor scan perut. Melihat perkembangan baby walaupun hanya dari monitor sangat membahagiakan....tak sabar nak tunggu 9 bulan supaya dapat memeluk dan mencium baby....
Alhamdulillah Nazrin lahir sihat dengan berat 3.63kg. Dia membesar sepenuhnua di depan mata saya dan saya bersyukur kerana dia membesar menjadi seorang anak yang tidak banyak kerenahnya. Saya berdoa semoga ALLAH swt kekalkan kebaikan hatinya dan jadikan dia anak yang soleh yang akan memimpin tangan ibu bapanya ke syurga. Walaupun saya sangat mendambakan kehadiran lebih ramai cahaya mata....namun jika ALLAH swt telah takdirkan bahawa hanya Nazrin sahaja reseki saya....saya redha dengan ketentuanNya kerana saya telah berusaha tetapi sehingga kini rezeki belum ada. walaupun seorang, saya bersyukur kerana saya mendapat seorang anak yang baik.....alhamdulillah. 
Nazrin....mama ucapkan selamat  ulangtahun kelahiran Nazrin yang ke 13. Mama minta maaf sebab pada hari ni mama tak dapat bersama Nazrin disebabkan mama ada kelas dan pembentangan tugasan yang perlu diselesaikan. Insyaallah...hari sabtu ni kita akan raikan bersama2 sebab hari jadi mama pula pada 15 june ini....
Doa mama semoga Nazrin menjadi anak yanh soleh, dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan akan sentiasa menyayangi mama dan abah sehingga akhir hayat kami.....aminnnn.

No comments: