E BOOK IRFAN KHAIRI

7.0 Is Here!
iDevAffiliate 7
Price: $99.99 USD



more information

Sunday, December 22, 2013

Operasi Bulan Madu

Assalamualaikum....

Jangan jemu ye dengan promo OBM ni. Promosi memang memainkan peranan yang sangat penting dalam bisnes. Kiranya ini pun bisnes saya juga....nak menjual novel saya supaya ramai peminat novel tergerak hati untuk membelinya. Eh eh...bukan setakat nak jual novel sahaja ya, tetapi saya nak berkongsi karya, usaha, kreativiti, hasil nukilan saya untuk dikongsi bersama peminat novel. This is my passion. I''m a  writer. Tak guna juga kan kalau kita menulis tapi simpan je dalam lamptop. Sesebuah karya harus dibaca dan dinilai oleh orang lain supaya kita tak perasan sendiri bahawa kita memang seorang penulis yang hebat. hehehee...senang kata " masuk bakul angkat sendiri".

Anyway, bukan senang sebenarnya nak menulis dan melengkapkan sebuah buku. Bukan boleh ambil masa sehari dua. Makan tahun juga lebih2 lagi penulis macam saya yang ada profession lain untuk diberi perhatian juga. So peminat2 Aini Mariha (ceh ceh ceh...ada ke peminat ni?)....please be patient with me...jangan jemu memberi sokongan ya sebab mmg sokongan2 pembaca, peminat novel sangat2 diharapkan dan dihargai. Okeylah, seperti dijanjikan dan atas permintaan juga, saya attachkan beberapa bab untuk pemangkin atau booster kepada peminat novel untuk dapatkan OBM di kedai2 buku ya. Oh ya....satu lagi saya nak cakap...maaf cakap ya.....JANGAN BERPALING DARI ALAF 21 KERANA KAMI SENTIASA BERJUANG UNTUK MENGHASILKAN NOVEL2 BERMUTU..DAN YANG PALING PENTING NOVEL2 YANG BERIMEJ BERSIH, SESUAI UNTUK PERKEMBANGAN MINDA SEMUA PERINGKAT!!!








No comments: