E BOOK IRFAN KHAIRI

7.0 Is Here!
iDevAffiliate 7
Price: $99.99 USD



more information

Thursday, February 20, 2014

Feedback ttg novel Usah Menangis Sayang

Assalamualaikum,  saya nak share lagi rasa syukur yang tidak terhingga kerana ramai yang suka dengan novel Usah Menangis Sayang. Alhamdulillah sangat2 kerana ALLAH s.w.t memberikan saya idea untuk menyiapkan novel ni. 

Di bawah ni adalah perbualan saya dengan seorang pembaca novel UMS. Adik ni student. Dia kena buat assignment tentang aspek moral...mungkin kena ambil dari novel/buku yg dibaca. Dalam banyak 2 novel yang telah diterbitkan, dia memilih novel saya. Tidak ada yang lebih menggembirakan bagi diri seorang penulis selain dari mengetahui bahawa pembaca sukakan karyanya. Thank you very much utk yang support karya2 saya selama ni. Ketahuilah...saya sangat2 menghargainya. 


No comments: