E BOOK IRFAN KHAIRI

7.0 Is Here!
iDevAffiliate 7
Price: $99.99 USD



more information

Thursday, April 17, 2014

ILHAM KARANGKRAF DAN PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR

Assalamualaikum. ..

Kat bawah ni adalah screenshot novel2 saya di ILHAM stkt minggu lepas.



Kalau anda ada kelapangan dan nak tahu serba sedikit jalan cerita di dalam novel2 saya, anda boleh layari ILHAM KARANGKRAF dan baca beberapa bab yang telah saya kongsikan di situ sebelum membuat keputusan samada nak beli novel2 saya ya.

Oh ya...Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2014 akan diadakan di PWTC bermula 24 April 2014-4 Mei 2014. Jadi jangan lepaskan peluang untuk membeli buku2 yang anda minati dan anda juga berpeluang bertemu dengan penulis2 kesayangan anda. InsyaAllah jika tiada aral, saya juga akan berada di sana pada 26 April 2014.


Adios.



No comments: