E BOOK IRFAN KHAIRI

7.0 Is Here!
iDevAffiliate 7
Price: $99.99 USD



more information

Thursday, December 23, 2010

Corat coret

Huuhuh..salam semua. entry kali ni tak ada la nak cerita pasal masak atau tempek gambar masakan yang saya dah buat. tapi just nak sembang2 kosong. actually beberapa minggu ni penyakit malas datang menyinggah, tu yang oven tu dah lama tak dibuka. bukan tak ada langsung ye, tapi just masak/baking kek biasa2 jek. Hari tu tiba-tiba mcm teringin nak makan butter cake, tengok jam dah pukul 10.00 malam. Hati dok mencongak2. nak buat ke tak, nak buat ke tak...dan jawapannya...siap jugak butter cake saya malam tu. Hubby yang dah tido masa saya buat kek tu terkezut sangat. Aik! bila buat ni? tanyanya. Hehehee...hendak seribu daya kan.

Hmm...sebenarnya yang menyebabkan tak de mood nak baking cake ialah...I'm so busy at the office. so tired, so stress...that's why bila balik rumah, fikiran cuma kata...nak relaxs,nak relaxs. So balik kerja I mmg rehat, tonton tv, makan, tengok tv,tido....and then pergi keje semula.

Hari ni Jumaat...saya ambik cuti because I need it badly. Dan baru sekarang berpeluang untuk jenguk blog sendiri dan jengah2 blog kawan2 lain. So, pada sapa2 yang singgah blog saya... thank you very much sbb sudi singgah ke blog saya yang tak seberapa ni. Best tengok pelbagai masakan @ baking yang kawan2 buat. For me, I like to bake, but I cannot afford to do it everyday because I have a full time job that I need to put it as a priority. saya doakan pada kawan2 yang jadi full time baker, semoga maju jaya dan berjaya, berjaya dan berjaya lagi di masa akan datang. Aminnnn...

Okey, itu saja. Jika ada masa kita jumpa lagi ye. Bye

2 comments:

SueGinola said...

Salam singgah..syok tgk gambar food yang ada...^_^

anida said...

thanks Sue....