E BOOK IRFAN KHAIRI

7.0 Is Here!
iDevAffiliate 7
Price: $99.99 USD



more information

Wednesday, April 24, 2013

What a day

Assalamualaikum semua,
Hari ni saya lepak2 kat rumah sebab minggu ni tak ada kelas. Cuma semalam je saya terpaksa pergi ke uitm sebab ada discussion dengan member group untuk siapkan assignment sebab start minggu depan dah kena prepare untuk presentation.
What a day kan.....saya menempuh perjalanan lebih kurang 2 jam setengah to make sure that I give commitment untuk grup. Pukul 11 pg saya sampai di shah alam, kami buat discussion sampai pukul 5.30 ptg di library. Skip lunch sebab malas nak keluar dan area2 library pun x de kedai makan. Lapik perut dengan air mineral dan biskut chipsmore je. Nasib baik la perut x mengada2 nak mintak nasi.
So..akhirnya kita stop at 5.30 pm, saya pun rush balik Ipoh. Tahu2 je la kalau memandu time2 macam ni kan. Dengan keadaan cuaca hujan dan masa orang berpusu-pusu keluar lepas habis kerja, jalan memang jem. Dekat 1 jam lebih baru saya sampai ke persimpangan ke sungai buloh. Badan sakit2....perut lapar, mata mengantuk. Alhamdulillah ALLAH memudahkan perjalanan saya dan akhirnya saya selamat sampai pukul 8.30 malam. Kesimpulannya....kalau kita keluar dari rumah dengan niat yang baik, insyaallah ALLAH akan membantu dan memudahkan urusan kita. Adios dulu......

No comments: