E BOOK IRFAN KHAIRI

7.0 Is Here!
iDevAffiliate 7
Price: $99.99 USD



more information

Tuesday, October 10, 2017

NOVEL SELINGKUH DAN NOVEL HARAPAN - SINOPSIS

Novel Harapan adalah bersambungan dari novel Selingkuh. Kedua dua novel ini lebih kepada sebuah novel yang menceritakan mengenai konflik yang berlaku di dalam sebuah keluarga. Ia mengenai Rania dan Hazlan yang telah berkahwin hampir 13 tahun dan dikurnai seorang anak perempuan yang telah berumur 12 tahun. Hidup mereka bahagia dan Rania tiada sebab untuk meragui cinta Hazlan. Namun godaan dari seorang gadis jelita bernama Farisya telah berjaya meruntuhkan tembok kesetiaan Hazlan selama ini. Kisah seterusnya menyaksikan bagaimana Hazlan curang kepada Rania sehingga akhirnya dia ditangkap dan dijatuhkan hukuman atas kesalahan cuba membunuh Rania dengan menggunakan racun.
Hazlan menyesal atas setiap perbuatannya dan cuba meminta maaf dari Rania. Namun hati Rania sangat terluka walaupun masih ada cinta buat lelaki itu. Pada masa yang sama seorang doktor tampan bernama Taufiq Hidayat telah jatuh cinta kali pertama pada Rania. Dendam kepada Farisya dan harapan untuk bersatu kembali dengan keluarganya telah menyebabkan Hazlan nekad mencari jalan untuk lari dari penjara. Kisah dalam Harapan banyak mengisahkan tentang Hazlan yang cuba membalas dendam pd Farisya dan juga harapannya untuk melihat keluarganya bersatu semula. Novel HARAPAN sarat dengan pelbagai emosi, sedih, marah, dendam, kasih sayang dan cinta.
Dapatkah Taufiq Hidayat menyembuhkan luka di hati Rania akibat kecurangan Hazlan?
Berjayakah Hazlan memenangi semula hati Rania dan menyatukan semula keluarganya?
Dapatkah Hazlan membalas dendam kepada Farisya iaitu gadis yang telah menggodanya dan kemudian meninggalkannya apabila dia dimasukkan ke penjara...
Untuk mengetahui segala persoalan ini dapatkan novel Selingkuh dan Harapan.


No comments: