E BOOK IRFAN KHAIRI

7.0 Is Here!
iDevAffiliate 7
Price: $99.99 USD



more information

Tuesday, October 10, 2017

PROJEK E-BOOK NOVEL

Assalamualaikum,

Seperti yang telah saya war-warkan sebelum ini, novel Selingkuh telah habis stok. Saya sedang deal untuk reprint cuma saya tak dapat harga yang sama seperti sebelum ini disebabkan kos yang meningkat iaitu harga kertas dan ink. Hmmm..., pening jugak kan. Jadi solution yang saya boleh fikirkan sekarang adalah untuk offer jualan novel Selingkuh secara e-book. Harga off course la lebih murah dari harga buku fizikal. Cuma yea, ada yang tak selesa dengan bacaan secara e-book sebab tak puas tak dapat pegang buku betul. Rasanya yang boleh terima bahan bacaan e-book ni orang-orang muda sahaja.

Novel Harapan masih ada stok tapi tak banyak. Kedua-dua novel ini kisahnya adalah bersambungan. Oleh itu kena baca Selingkuh dulu untuk tahu kisah yang berlaku di dalam Harapan.

Anyway, jika berminat untuk membaca novel Selingkuh secara e-book, boleh DM saya di facebook atau e-mail ke ainimarisha@yahoo.com



No comments: