E BOOK IRFAN KHAIRI

7.0 Is Here!
iDevAffiliate 7
Price: $99.99 USD



more information

Tuesday, October 10, 2017

MENULIS DI WATTPPAD

Assalamualaikum, jika anda ada akaun wattpad dan suka membaca secara online, saya nak jemput anda baca karya yang saya kongsikan di sana. Ada beberapa draft karya yang saya telah publish untuk bacaan awal. Boleh cari nama penulis Aini Marisha. Ada 2 cerita yang telah saya publish iaitu Lelongan Cinta dan 1 lagi adalah untuk projek 4 penulis geng gojes iaitu Nina P.I. Nina P.I lebih kepada kisah romantik komedi. Ini cubaan pertama saya untuk menulis genre sebegitu. Hopefully menjadi. InsyaAllah.

Ok, boleh klik  LELONGAN CINTA  untuk membaca di wattpad ya.

Klik pula NINA P.I. untuk membaca kisah penyiasat persendirian wanita ini.

Happy reading you all. Hope you enjoy it.

No comments: