E BOOK IRFAN KHAIRI

7.0 Is Here!
iDevAffiliate 7
Price: $99.99 USD



more information

Sunday, September 15, 2013

Entry with no title

Hahahaa...boleh pulak macam tu kan. Entry with no title.  Masa tulis post ni, dah pukul 11.20 malam dah pun. Sepanjang minggu ni tak ada la cerita2 menarik yang nak dikongsi2kan. Cuma kami sedang menghitung hari untuk suami yang akan berangkat ke Mekah kerana terpilih sebagai petugas haji tahun ni. Subhanallah. ...rezeki kan. Kalau dah sampai seruNya dapatlah kita menjadi tetamuNya. Macam suami ni memang tak disangka2 kan. Seronoknya dapat peluang macam ni sebab kita tahu bukan senang nak dapat menunaikan haji dengan cara percuma macam ni. Saya sangat2 cemburu sebab saya tak dapat pergi sekali. Doa saya semoga suatu hari nanti ALLAH s.w.t menjemput pula saya ke rumahNya dalam keadaan saya masih sihat dan kuat utk melakukan amal ibadah di sana. Aminnn....

No comments: