E BOOK IRFAN KHAIRI

7.0 Is Here!
iDevAffiliate 7
Price: $99.99 USD



more information

Thursday, September 12, 2013

Projek menjahit jubah

Assalamualaikum. ...

Alhamdulillah kerana cuti belajar ni memberikan saya banyak peluang utk saya explore kebolehan diri sendiri. Setelah berminggu2 bergurukan video2 di you tube dan mengintai2 rumah blogger yg pandai menjahit dan tak kekok ilmu utk berkongsi cara menjahit, akhirnya jubah saya yg pertama siap jugak. Harap2 cikgu2 online saya halalkan ilmu2 yang mereka beri ya. Susah jugak rupanya nak menjahit ni. Tapi alah bisa tegal biasakan... (betul ke peribahasa ni)...hehehee. Jubah ni cutting umbrella atau A cut. Saya mmg suka jubah mcm ni. Nampak cantik terbuai bila kita melangkah. Siapa kata kalau pakai pakaian menutup aurat tak menarik? Pakai jubah, menutup aurat yg penting dpt redha ALLAH s.w.t.  itu yg paling utama kan. Sama2lah kita berhijrah ke arah kebaikan...perbaiki diri utk menjadi insan yang lebih baik dan bukan semakin mundur ke belakang ya.

Okey, itu saja entry utk kali ini. Salam sayang buat kawan2 semua....Assalamualaikum. ...

No comments: