E BOOK IRFAN KHAIRI

7.0 Is Here!
iDevAffiliate 7
Price: $99.99 USD



more information

Monday, January 1, 2018

PRE ORDER DIBUKA SEKARANG UNTUK NOVEL "LELAKI BUAT ELLYSSA"





Assalamualaikum....sempena tahun baru 2018 saya mempersembahkan novel terbaru saya. Tempahan secara pre order dibuka sekarang dengan harga mampu milik. Tambahan lagi, di sepanjang tempoh pre order ini saya tawarkan harga pos laju separuh sahaja iaitu rm4. Setengah lagi bayaran pos saya tanggung. 

Tajuk novel: Lelaki buat Ellyssa

Harga: RM29.00
Pos RM4.00 (hanya dalam tempoh pre order sahaja)
Bil. m/s : 470 
Genre: Umum...cinta, islamik, keinsafan, dendam



Sinopsis: 

Ellyssa dan Azrul tidak pernah mengenali antara satu sama lain. Mereka berdua mempunyai impian dan perancangan sendiri dalam kehidupan mereka. Kedua-duanya mempunyai harapan untuk hidup bahagia bersama orang yang mereka cintai. Namun Allah s.w.t mempunyai perancangan yang lain buat mereka.....dan dua orang asing ini telah ditakdirkan untuk bertemu....

Intro kepada watak...

Bagi Azrul, di saat dia kenal erti rindu dan cinta, Natrahlah gadis yang menjadi impiannya. Natrah, seorang gadis yang ingin dijadikan suri hatinya dan peneman sepanjang kehidupannya. Hasratnya dipermudahkan dan kini Natrah menjadi tunangannya.

Remy, seorang lelaki yang sangat dicintai oleh Ellyssa. Sikap romantis Remy membuatkan Ellyssa yakin dia adalah pilihan suami paling tepat buat dirinya. Oleh itu lamaran Remy diterima tanpa rasa ragu.

Danny, menyimpan dendam yang mendalam terhadap Ellyssa. Kerana keterangan Ellyssa di mahkamah, dia merengkok di dalam penjara. Setiap hari dia melalui hari hari di dalam penjara dengan kebencian yang semakin menggunung. Oleh itu apabila tamat sahaja tempoh hukuman segala rancangannya mula dilaksanakan....

Apakah akan terjadi apabila kesemua mereka ditemukan?
#lelakibuatellyssa
#novelbakalterbit
#ainimarisha



*Untuk lebih info berkenaan novel ini, boleh lihat di facebook aini marisha.


No comments: